niedziela, 17 maja 2009

Azjatyckie klimaty





Kocham Indie, dlatego zakochałam się w tej tunice rodem stamtąd. Tamtejsza kultura mnie niezwykle fascynuje. Marzę o podróży do Indii. A co do stroju, to dodałam ćwiekowy pasek, żeby nie było tak słodko. Kiedyś był dla mnie symbolem punków i metali, i to bardzo negatywnym, dziś super dodatkiem do wszystkiego. Najbardziej mi się podoba w wydaniu z falbanami i różnego typu marszczeniami. A do tego moje ulubione koturny 10cm. Jakimś cudem potrafię w nich chodzić. Gdyby to była 10cm szpilka, to skończyłoby się to u mnie złamaniem jakiejś kończyny i to otwartym;)
A, i jeszcze mój 10sekundowy kok, w którym strasznie przypominam mojej siostrze (mojej dzielnej fotografce) Brigitte Bardot. Wg mnie nie za bardzo, ale są gusta i guściki ;)

tunika - second hand

3 komentarze:

Unknown pisze...

that top picture of you is so pretty!
xox

Boubou pisze...

lovely shirt !!

boubou

FJ pisze...

Thank you :).